foto's

Me in gabu

Reacties

Reacties

lind

Hahaha dat shirt

lind

eeeeerg charmant jan :D

ellen

He Jan,

Wat doe je het goed daar!! Ik ben trots op je! heel.........en dapper vind ik je ook!

Fijn om je zo te volgen daar!! ...

Zelf ben ik net terug uit indonesie.....(voor het eerst europa uit!) en ik herken de taferelen!!

Dus ik moest erg aan je denkenen ben je de eerste die ik mail, nu ik zojuist mijn email weer voor het eerst geopende, eerden nog wat van jou verhalen zitten lezen!!! ....heel leuk om je doen

Heb ook foto's voor jou gemaakt hoe het erdaar aan toe gaat hihi......misschien zal ik jou via je mail een paar foto's terug sturen!: van een hele oude ronkende duitse arregator midden opstraat(helemaal open,!!! de olie sputtert eruit, hele oude aftandse brommertjes die overal rondrijden- dat zo nog rijden, bensine word verkocht in literfessen, langs de weg, maar ook mooie markten en lieve mensen en lekker eten, ook met botten!! hihi .....en alle huizen hebben gaten in de muren, net als daar met muggengaas, vanwege het tropisch weer ( nu 30-40graden, in het regenseizoen, vlakbij een rokende vulkaan!!! ( zwavelmeeren gezien) zoveel indrukken......helemaal overwelmd..........
heftig hoe het er aan toe gaat in een derde wereldland. inventief en prachtig ook....... en bijna 2 dagen onderweg geweest incl tussenstop in jakarta, ........in de haven van jakarta geweest....

en nog even in de grootste moskee van azie geweest, geloof ik, gebouwd door soekarno?soeharto? voor 200.000 man geloof ik, heel groot... (en we mochten vanuit het balkon in eehn jurk vandaar een gebedsdienst bijwonen.weet het nu even allemaal niet presies de feiten, ben net terug....naar dat maakt niet zoveel uit...
dat in het paleis ,in yoygjakarta, het hindoeisme, moslim geloof en christendom samen gingen, dat ondhoud ik wel!! en dat maakt wel uit dat was heel mooi.....en inspirerend.....

wij hadden een hele goede gids dus hebben ook echt een hele bijzondere vakantie, dus nauwelijks een withoofd gezien, 1 gesproken!!! en bij sommige tempels zag je er een paar.......

En jij, jij hebt echt de plek en de tijd, om echt in de cultuur te verblijven........dat is toch wel heel bijzonder.....(ik ben niet jaloers hoor, maar wel geinspireerd.........misschien ga ik nog wel "woofen" met jop!hihi.....)

en: dat wat jij daar allemaal doet en regeld, heb jij toch maar even allemaal maar zelf gedaan!! hoop dat je ook nog tijd hebt om lekker uit te rusten!! hihi......dan word er ook nog eens goed voor je gezorgd en doe je dat zelf ook nog eens goed!!! ...........dat vind ik ook heel fijn te horen, neef!!!want het is al spannend genoeg, merkte ik al en leuk!!!

Heb het goed en de beste wensen nog voor het komend jaar.......mijn lieve ome ton zei eens tegen mij, zoiets als... sommige mensen zoeken en blijven hun hele leven zoeken.....en sommige mensen vinden, en die vinden....ik hoop dat jij vind! kus van je nicht, ellen en van jop natuurlijk ook!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!